2013年8月11日星期日

Więc weź te sentymentalne piosenki, słuchać, a następnie wybrać, by opisać swoje relacje bliżej

"Zawsze będę pamiętać piosenki były Playin ', pierwszy raz tańczyliśmy i wiedziałem, jak muzyka, które wpłynęły i utrzymuje siebie, wpadłem na Ciebie.? Mogę mieć ten taniec na resztę mojego życia Chcesz być moim partnerem co noc? Kiedy jesteśmy razem, ale tak jest dobrze.? Mogę mieć ten taniec na resztę mojego życia? zawsze pamiętać, że magiczny moment, gdy miałem ze mną. Bo my ruszyliśmy razem, wiedziałam zawsze, Jesteś wszystkim czego kiedykolwiek potrzebne? Mogę mieć ten taniec na resztę mojego życia? Czy będziesz mój partner co noc? Kiedy jesteśmy razem, ale tak jest dobrze.? Mogę mieć ten taniec na resztę mojego życia ".. . "Could I Have This Dance" Anne MurrayWow ... litery są po prostu niesamowite to piosenka o miłości kraj? Absolutnie doskonały powiedzieć innym, którzy kochają do szaleństwa w vestidos de noche jej noc poślubną? Jeśli chcesz stworzyć takiej atmosfery miłości i magii w dniu ślubu, to może należy zaplanować pierwszy taniec do piosenek kraju poniżej wszystkich SongsFrom Country Tańca time.First ten moment - Shania Twain i Bryan whitei Do (Cherish You) - Mark WillsAmazed - lonestari Will Always Love You - Dolly PartonWhen You Say Nothing At All - Allison KrauseWould pójść ze mną - Josh Turner Bless The Broken Road - Boy FlattsOne Rascal One Girl - Colin RayeLove Of My Life - Sammy KershawIn To Life - Colin RayeYour miłość mnie dziwi - John Głosów BerryThe Idź Unbroken - Kenny RogersLost w tym momencie - Big & RichI'll Be There For You - Kenny rogersi Czy - Paul BrandtA długo i trwałe miłość - Crystal Companion GayleDarlin " - Johnny Cash & Emmylou HarrisWhen I Said I Do - Clint Black and Lisa Hartman BlackForever and Ever, Amen - Randy Travisi Przysięgam - John Michael MontgomeryAll mam - Beth Nelson ChapmanGo ty - Steven Curtis ChapmanYou mnie Hello - Kenny ChesneyIt Your Love - Tim McGraw i Faith HillWhen Miłość cię znajdzie - Vince GillThe Man In Love With You - piosenka George'a StraitAnnie - John DenverI Love the Way You Love Me - John Michael Montgomery Ty i ja - Kenny ChesneyI Cross My Heart - George StraitYour wszystkie - Keith UrbanThere jest No Love Like Matki Miłości - Crystal Gayle i Gary Morris "Wydaje się, jakby to było wczoraj, kiedy vestidos de novia baratos usłyszałem, moja córka mówi:" Tato, nie ouside chłopiec, jego nazwisko jest Rodhe chce grać w naszym tatusiem backyardCan? Może tato? Oh please tata "Naprawdę dawno temu przyszedł do mnie i chce wiedzieć," Tato, tam poza chłopiec, jego nazwisko jest Leehe chcą wziąć moje książki do Mecan tatusia? Wszystko w porządku, tato? Ma piegi, tato "Men mężczyzn lifethe moją dziewczynę w mojej dziewczyny przyszedł lifeThen końskie ogony i dżinsy i moja dziewczyna była nastolatką" Popsie, jest facet, z, jego nazwisko jest TomHe chce pokazać promOK, Popsie? Jest uroczy, Popsie. Będziemy z domu wcześnie, Popsie "Before I wiedziałem, że to czas, poleciał i jak moja córeczka miała grownNow był" Ojciec, jest poza chłopiec, jego nazwisko jest EddieHe chce wiedzieć, czy możemy iść steadyCan, tato? Tak, Ojcze. Oh, możemy pożyczyć samochód, pop? "Tak, wydaje się, jakby to było wczoraj usłyszałem my lovely córka mówi:" Tato, nie poza chłopiec, jego nazwisko jest JimHe zapytał mnie, czy chciałbym go poślubić. I powiedziała, że ​​tak, coś dadGot w oku, tata? Kocham go, tato "Men mężczyzn lifethe moje dziecko dziewczyna lifeâ w mojej dziewczyny, nastolatek, młody, wifeand, o tak, nie ma innego mężczyzny w moim małym życiu" Hi Tato, tam facet na zewnątrz, jego nazwisko jest Timi dziadek powiedział himThanks nie obchodzi, tato. Błogosławię cię, tato. Dobranoc, tato "Men mężczyzn lifethe mojej dziewczynki w życiu mojej córki" ... "Mężczyźni w życiu mojego dziecka," Mike piosenki DouglasCountry przekazać nie tylko romantycznej miłości. Głębokie połączenie dzielone przez ojca i jego córki, jego miłość, jego bliskość, podziw z córką, a ojciec koncernu, każda emocja wyraża się bardzo dobrze przez kilka piosenek weselnych tutaj wymienione. Przewiń w dół listy emocjonalnych i sentymentalnych piosenek kraju na ojciec-córka tańca w kraju SongsI weddings.Father-córka uwielbiała Jej pierwsze - HeartlandStealing Cinderella - Chuck WicksI nadzieję, Taniec - Lee Ann WomackDaddy ręce - DunnFathers Holly i Córki - Leroy ParnellDaddy Girl - Johnny Cash i Conway TwittyIn oczy mojej córki - Martina McBrideIsn't Ona Piękny - Stevie WonderMy Girl - vestidos de coctel piosenki TemptationsA dla mojej córki - ViereckDaughter Mikki of Mine - Little Girl John McDermottDaddy - Kippi BrannonButterfly pocałunek - Bob CarlisleThere Goes My Life - Kenny ChesneyAn anioły do ​​mnie - Loxsen MorreThere kto woli - HillThrough Faith lata - Kenny RogersBecause You Loved Me - Celine DionThese są jedne z najlepszych piosenek na wesele w tej dziedzinie. Jeśli ich słuchać, nie ma wątpliwości, że można stać się częścią Twojego ślubu! Więc weź te sentymentalne piosenki, słuchać, a następnie wybrać, by opisać swoje relacje bliżej!

没有评论:

发表评论